اخبار موسسه, پوستر ها, سمینار ها

“آیا کلیشه ها بر شما هم مسلط اند؟”

موسسه مطالعاتی رویش دیگر در روز دوشنبه 93/2/1 به موضوع آیا کلیشه ها بر شما هم مسلط اند با سخنرانی امین برازنده (دانشجوی دکتری دتنشگاه اصفهان) می پردازد.

روابط عمومی موسسه فرهنگی رویش دیگر

3 دیدگاه در ““آیا کلیشه ها بر شما هم مسلط اند؟”

  1. مرتضی جعفری گفت:

    بسیار جلسه پر محتوایی بود.و جناب برازنده خیلی خوب ارائه مطلب نمودند.اما سوالاتی در ذهنم شکل گرفت:
    1- آیا راهی برای دچار نشدن به کلیشه ها و قواعد اکتشافی قضاوت هست؟

    2- جامعه ای که دچاره قواعد اکتشافی قضاوت زیاد شده چه نشانه هایی دارد؟ و اساسا چه مقداراز قواعد اکتشافی قضاوت نشانه طبیعی بودن آن جامعه است و چه مقدار از ان نشانه جامعه غیر طبیعی؟

    3- از نظر روانشناسی اجتماعی جامعه مدرن در قرن بیست و یکم باید دارای چه مولفه هایی باشد که تا ویژگی های قواعد اکتشافی( ناخوادگاه-فشارزمانی- دانش کم ) در زندگی روزمره انسانها ،زمان کمتری از زندگی انسانها را به خود اختصاص بدند تا انسانها به اندیشدن های اصلی تری بپردازند.یا بهتر بپرسم روانشناسان چه راهکار و نظری درباره قواعد اکتشافی قضاوت در قرن بیست و یکم و مدرنیته دارند؟

    1. mrvaez گفت:

      حتما سوالاتتون را ازشون میپرسیم و پاسخش را انتقال میدهیم.

      1. مرتضی جعفری گفت:

        ممنون میشم.شاید وقتهایی که دوستان کنار هم نیستند این سوالها سبب بشه که محتوای اون جلسه به نوعی مکتوب بشه و در ذهن ها بمونه.شاید سوالات من حقیر درست نباشه اما امید دارم سایر دوستان در ارسال دیدگاه فعال بشند در حدی که بتونند.این باعث میشه من و شاید خیلی های دیگه از معرفت و اندیشه دوستان موسسه و اساتید چیزها یاد بگیریم.شاید زندگی قسمتی اش همین باشه.شاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *